! در جمع به دنبالِ تنهایی !

! در جمع به دنبالِ تنهایی !

! در جمع به دنبالِ تنهایی !

به سُراغِ مَن اگر می آید !
نَرم وُ آهسته بیایید...
مبادا که ترک بردارد چینیِ نازُکِ تنهاییِ من !

" سهراب سپهری "

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

من و خودِ گم شدم !

" دارم دور میشم از هرچی که به من نزدیکه
همین نزدیک من بودن برای من نفس گیره "
 

خیلی وقته از همه چی و همه کس دور شدم ، انگار گم شدم و کسی هم دنبالم نمیگرده از
طرفی هم رفتم جایی که کسی نتونه پیدام کنه !
شایدم دنبالِ گم شده ای هستم !
شایدم دارم دنبالِ چیزی میگردم که خیلی وقته ازدستش دادم ! نمیدونم ! گیج شدم...
وسطِ یه راهِ بی نام و نشون دنبالِ مقصدی میگردم که نمیشناسمش !
خیلی وقته دور شدم از اهدافم ، علایقم ، زندگیم ، از خودم...
من و خودم انگار چند سالیه دوریم از هم.
توی تاریکی گیر افتادم وُ سعی میکنم روشن بین باشم
ولی یه جای کار می لَنگه !
برای هرکی نقاب داشته باشم وُ هر کسی رو بخوام بپیچونم خودم رو که نمیتونم !
انگار به دنیا اومدم که تنها باشم ، شاید باید باهاش کنار بیام !
احتیاج دارم به یه نفر که بیشتر از خودم ، بلدم باشه... 
برای دیدنِ من باید خـــــــــوب چشماش رو ببنده !
چون من از جایی اومدم که تاریکی توش میوَزِه !
من خاموش شدم وُ به تنهایی نمیتونم دوباره روشن شم...
یه ابرِ بارون زای سنگینم وُ کسی حاضر نمیشه بدونِ چتر بیاد توی هوام !
ازم میخوان بهشون کمک کنم که هدفشون رو پیدا کنن ، مسیر رسیدن بهش رو !
اما چطور از آدمی که خودش نمیدونه دنبالِ چیه توقع دارن بفهمه بقیه چی میخوان !
میدونی ! بین "درد" و "درک" فقط یک کلمه فرقه ، ولی گاهی اونقدر "دردت" زیاد میشه که حتی خودتم نمیتونی خودت رو "درک" کنی !
من بجای درک کردنِ خودم ، تصمیم به ترک کردنِ خودم گرفتم...
کاری که بقیه وقتی درکت نمیکنن انجام میدن...

کاش برمیگشت...حتما میپرسی کی ! ، خوده ثابقم...

پارادکس رو یادتونه ! من همونم که از تنهایی بیزارم وُ مینالم ، اما کسی رو هم به خلوتم راه نمیدم =)

"rvn"

  • Arvin .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی