! در جمع به دنبالِ تنهایی !

! در جمع به دنبالِ تنهایی !

! در جمع به دنبالِ تنهایی !

به سُراغِ مَن اگر می آید !
نَرم وُ آهسته بیایید...
مبادا که ترک بردارد چینیِ نازُکِ تنهاییِ من !

" سهراب سپهری "

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

دردِ مُشتَرَک !

نفرت شده کل بدنم ، ز دیگران و خودِ من

دور میشم حتی ز خودم ، حرف نزنَد من با خودم

غرق دودَست نفسم ، لب به سیگاری نزدم

می‌سوزد در سینه‌ام ، قلبِ منو جان و تنم

شب ندارد چشم من ، بَس که به فکر آلوده‌ام

فرق ندارد مُردنم ، چون زندگی نکرده‌ام

سود ندارد بودنم ، وقتی تماماً ضررم

کاش بمیرد جسدم !

من که روح را رگ زدم =)

 

درد من مشترک است...

مثل من پُر شده است.

از دلِ ما بی‌خبر است.

آنکه به دل مُشت زده است...

 

"rvn"

  • Arvin .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی