! در جمع به دنبالِ تنهایی !

! در جمع به دنبالِ تنهایی !

! در جمع به دنبالِ تنهایی !

به سُراغِ مَن اگر می آید !
نَرم وُ آهسته بیایید...
مبادا که ترک بردارد چینیِ نازُکِ تنهاییِ من !

" سهراب سپهری "

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

قبل از رفتن !

چرا قبل از هربار رفتنت آدمارو از خودت متنفر میکنی !
کسایی که واقعا دوستت دارن.

- دو دلیل داره.
اول اینکه تو دلتنگِ کسی که ازش نفرت داری نمیشی.
و دوم، کسی که واقعا دوستت داشته باشه هیچوقت ازت متنفر نمیشه.

 

"rvn"

  • Arvin .

نظرات  (۳)

  • هیچکس ...
  • چرا بیخودی نفرت پراکنی ؟ وقتی میشه با خوبی و خوشی رفت نگرانی هم بابت دلتنگی نیست از دل برفت هر آن کس که از دیده برفت
    پاسخ:
    دیدگاهِ خوبیه ولی ضرب المثلت رو تایید نمیکنم.

  • هیچکس ...
  • حق هم داری سعدی این ضرب المثل رو برای من ساخته بیچاره فکر نمی‌کرد سال ها بعد آدم هایی بیان که با جون و دل به یکی بچسبن و با چشماشون نبینن
    پاسخ:
    تعبیر زیبایی بود خوشم اومد اینو تایید میکنم  😅🤘

    یه بیت از یه آهنگ هست که میگه " از دل برود هر آنکه از دیده برفت ، رفتی و نرفت هوای تو از سر من..."
  • هیچکس ...
  • 😂حالا که بحث سعدی و آهنگ هست یه آهنگی هم هست میگه
    من خود به چشم خویش دیدم که جانم میرود اما بی جونم گمم
    پاسخ:
    بله بله =)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی